První trendy jídla

V poslední době se zájem o získávání dobrých stravovacích návyků zvýšil ze stále častějšího věku. Účelem kultury potravin je zlepšit kvalitu života lidí a přizpůsobení zdravých postojů. Je však nejen důležité správně vybrat, co jíst, ale musíte vzít v úvahu okamžiky, kdy se jídlo požívá a přizpůsobuje tyto návyky životnímu stylu každého z nich.

Zájem o bezpečnost potravin, udržitelné potraviny, původ potravin, výběr zdravých produktů nebo posílení imunitního systému prostřednictvím péče o potraviny jsou některé ze změn, které se odrážejí v populaci.

Tato transformace potravinářské kultury byla poháněna s větší lehkostí kvůli pandemii způsobené Covidem, protože zdravé stravování je nezbytné pro snížení rizika kardiovaskulárních onemocnění, cukrovky, osteoporózy, některých rakovin, nadváhy a obezity nebo hypercholesterolémie.

Kromě toho rozmanitost potravin v některých stravě, jako je Středomoří, usnadňuje přizpůsobení těchto nových trendů, které se starají o konzumaci zdravých, přírodních a zdravých produktů.

Nové návyky v kontextu Covid

Zdravotní krize podpořila sociální izolaci, a to zase stimulovalo, že jsou vyvíjeny nové návyky, které ponechávají svou známku jak v odvětví potravin, tak v sektoru spotřebitelů a zdravotnictví. Uvádí pět trendů potravin narozených po vzniku Covidu:

Předefinování studny. Podle odborníků je to problém, který se o spotřebitele stále více zajímá, protože uvěznění ovlivnilo životní styl každého. Tímto způsobem byl pozorován rozmach směrem k studni a holističtější stravě.

Spotřebitelé nyní chodí méně na jídlo a večeři v restauracích a hledají Replikujte zkušenost těchto zařízení domaZájem o učení se tedy zvyšuje a používá jídlo jako prostředek k vyjádření, pohodlí a komunitě.

Odborníci zajišťují nárůst Poptávka po potravinových soupravách a receptech na experimentování v kuchyni. Jídlo doma, dokonce i po relaxaci omezení mobility, tedy také stále boom.

Plánování jídla, menší odpad a větší povědomí. Strach z odhalení viru stimuloval, že nákup domů se stává týdenní a měsíčně. Rovněž jsou plánována jídla, aby se zabránilo plýtvání potravinami.

Ačkoli velké supermarkety zůstávají oblíbenými pro širokou škálu produktů, které nabízejí, pravdou je, že byl také prožíván rozmach místní a blízkosti. Tímto způsobem je větší důležitost, která se má zabývat blízkým vztahem s celoživotním obchodem a výrobou místních potravin.

Vzkvétající trendy

Organizace naznačuje, že ve Španělsku je více než pět milionů lidí považovaných za veganské, vegetariánské nebo flexiary, což je postava, která od roku 2017 značně rostla. Nejedná se však o jediné trendy, které zažily nárůst následovníků, ale jiné, jako jsou reality, výrobky s vyprávěním nebo spotřebou zeleninových tuků se v posledních letech staly také módními.
Když mluvíme o realitním pánvi, odkazujeme na životní styl, který vylučuje produkty Ultraprocess z její stravy, jako jsou nealkoholické nápoje a nápoje, pečivo, zabalené šťávy, rafinované obiloviny a bary, slané občerstvení, komerční omáčky, zpracované ryby, sladké mléčné výrobky nebo kuchaře a deriváty, deriváty a deriváty.

Všechna tato ultraprocesovaná jídla nepoužívají čerstvé ingredience a mnoho z nich je podrobeno procesům, jako je hydrogenace oleje, hydrolýza bílkovin nebo rafinace mouky, takže skutečná a přírodní potraviny jsou více spotřebovány.

V případě produktů s vyprávěním vyprávění se značky začaly zlepšovat vizuální příběhy, které používá k ukázání svých produktů veřejnosti, což se podařilo přilákat populaci. Tento nový trend není ničím jiným než přitažlivým pro emoce a přiměl uživatele, aby cítil, že prostřednictvím jídla žije jedinečný zážitek.

Z jejich části jsou rostlinné tuky potraviny považovány za méně škodlivé a byly uvaleny na živočišné tuky, protože jsou skvělým zdrojem energie a jsou pro vás ideální, abyste byli součástí vyvážené stravy. Olivové, slunečnicové a sójové oleje a ovoce, jako jsou avokádo nebo olivy, jsou na tuto látku bohaté.

Přejít nahoru